tisdag, januari 25

klimatrollspel

dagen då! åkte samma buss som fisak in till staden för att ha idrottsteori. där satt jag och lotta och kollade på en lite speciell film innan vi började och sedan pratade vi om lite allt möjligt. internet på skolan fungerade inte så vi kunde inte börja jobba med våran uppsatts. sedan lunch på norrlands, laxpasta blev det. riktigt gott faktiskt. på geografin hade vi ett miljöspel som två killar från fredsmuseet höll i. det var faktiskt ganska roligt för att man va tvungen att tänka och sen köpa och sälja grejer..
 det är ganska svårt att förklara (a)
väl hemma har jag tagit det lugnt och tog faktiskt en cykeltur idag också. 
och handbollen ?! hur dåliga är inte sverige egentligen ?!?! saknar min lilla kim och uber söta oscar! ni behövs pöjkar ! nu ska jag nog fixa mina naglar om jag orkar och sen ska jag soooova ! natti ! 

de här bebisarna SKA bli mina !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar