måndag, januari 24

mööööörkt

dagen var i mörk anda! första gången 2011 jag färgat håret mörkare juh! 
JUSTE , det var det som var hemligheten! jag är numera nästan svarthårig,
fast med en gullig lite ljusare fläck..

idag hade vi vår första datorkunskaps lektion och vi hade den roligaste läraren på hela våran skolan, sören! han är helt underbar ! till lunch blev det pannkaka, mumz. sen blev det engelska och jag, lotta och hanna suger på det har vi kommit på ! ussssch.. 

direkt när jag sluta tog jag bussen hem. det är ganska tight med tid på måndagar för jag tränar ju småungar i gymnastik då, klockan halv fem. åh man blir jämt så glad när man är med dom !  kan bara koppla bort alla bekymmer i en och en halv timme. det går ju jätte söta ungar där också, som nästan slåss om att sitta bredvid en , puss på dom! 

vad ska man hitta på nu ? kanske ska ta och göra lite styrka :D 

ni kanske ser min nya hårfärg här också! 
dagens bilder(varning för egoboost);




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar