onsdag, november 24

Troja

Nu var det ett bra tag sen jag gjorde nått inlägg här i bloggen så jag tänkte nu vara duktig att göra ett. Och förhoppningsvis bättra mig och börja lägga in iallafall ett per dag! Hanna, Isa med flera som ser det här får påminna mig! 
 Hm nu ska jag dra lite saker som hänt medan jag var borta! 
- Fredagen den 15 till lördagen den 16 så var jag å en ledarkurs som gör så att jag får mer pengar när jag tränar de små odjuren :) Natten där emellan sov jag hos min morbror som bodde i närheten där kursen var. 
- Min lillasyster blev också den 15 biten av en rottweiler i handen. Stackars barn! 
- veckan efter denna helg rullade på och vi började på idrotten att göra ett grupparbete. Vi ska tillsammans välja låt och sedan göra en koreografi till denna.
- Jag kommer berätta mer om torsdagen här nedanför....
- helgen därpå(19-21) spenderades hos min pappa i årsta och vi åkte på lördagen ut till thuns. Senare på kvällen åkte vi på match mot GUSK och åkte hem med en vinst. :D

TORSDAG DEN 18
I torsdags efter skolan så gick jag och gänget till kina och åt lite god mat, som Lotta bjöd på. Rebecca, Hanna O och Marielle var tyvärr tvungna att gå efter maten, men vi andra gick vidare till Bowlaget och släppte loss på banorna :)  När vi spelat klart så var Isa tvungen att åka hem men vi andra gick till Hemmakväll och sedan genomfaren för att ta en sista fika innan vi skulle hem till Lottapotta och kolla på film. Vi kom inte i säng fören två på natten( och Lottas födelsedag :D) och när vi sedan vaknade upp igen så gjorde Lottas supergulliga pappa pannkaka till oss (a) Tack Lotta igen för två dunder dagar! Här kommer lite bilder - 
Födelsedags barnet!


Fina Isa

Felice och Hanna

Söta Lotta!

Isa är coooool!

Vinnarsmilet! 

Hihi jag 

Felice och jag

Lotta fotade

Lotta igen !

Juste, rubriken! Jo så här är det att idag så kollade vi på Troja på svenskalektionen så det fick blir rubriken idag :)
TACK för mig , för idag (a)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar