tisdag, november 9

isaaa fisaaaa

Nu har jag inte skrivit nått på ett tag här, men jag har verkligen inte orkat! 
Men jag kan säga att ni inte har missat något speciellt under tiden. Jag har mest tagit det lugnt och varit barnvakt på lovet.
När skolan började igen med matte som första lektion längtade man hem till sängen igen.. Till andra lektionen var jag supertrött och bara skratta och flamsa runt med Isa. Magnus kallade mig då särbarn! HAHA. Här kommer några sköna bilder från igår, men jag lägger dock inte ut den vi skrattade mest åt... 

                                                                 isa leker demon söt tjej!
                                                                            lika va ?
                                                                         HJÄÄÄÄÄLP!
                                                             jag tror att isa gillar mig 
                                                                           vad göööör vi?
                                 isa blev sur när jag inte ville vara med :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar