måndag, november 29

TIME IS FLYING BY..

Just nu sitter jag i min mysiga säng och funderar på att kanske kolla på nånting... En film kanske? Hmmm...
Idag har det inte hänt så mycket utom det jag sa tidigare dåra. Jag hann ta en tidigare buss hem så idag hann jag till och med kolla på senaste avsnittet av gossip gril innan jag skulle iväg på barngympan :) Att tiden går så snabbt... Jag började nyss vara med på måndagarna tycker jag , men nästa måndag är det avslutning! Tiden springer förbi verkligen! veckorna går också så himla snabbt ! Vips så är det helg och vips så är det vardag igen ! Knasigt tycker jag...

På torsdag är det engelska prov.. Fast vi har inte haft lektion på tre veckor så det är väldigt oklart,tycker jag ,var man ska plugga på...
Bilden tog Hanna tidigare idag på mig när jag skriver , tehe.
Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar