onsdag, november 10

GMO

Hejsan hoppsan! 
Nu sitter jag här och ska skriva på min naturuppgift. Vi ska skriva om något som har med GMO (genmodifierad organism) att göra och jag har kommit fram till att jag ska skriva om djuret Belgian Blue. 
Idag har det inte hänt så jätte mycket har varit i skolan som vanligt. Men innan skolan när jag skulle ta bussen så precis när jag går över vägen kommer massa bilar och såklart så kommer bussen när det är som mest trafik.. som tur var så var det extrabussen! Men jag fick vänta i typ tio minuter tills andra bussen kom. Nu när det är snö blir det ju mycket förseningar och så. Det var supermycket snö på morgonen men nu har det börjat smälta undan, speciellt i stan! När jag klev av bussen här hemma så var inte gång vägen plogad så det var bara att plumsa på...
Nej men nu ska jag ta att fortsätta på min uppsats ! Superkul! 
Kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar