måndag, juli 18

turbulens

jahapp nu är det lite människor som har klagat på min uppdatering.. så här kommer den!

i fredags tog jag en liten båttur med ekerö linjen till åland fram och tillbaka. pappa, ulrika, farmor, farfar och min lilla underbaring åkte med. man kan ju säga att jag mådde ILLA när jag gick av den båten.. har aldrig ätit så mycket i hela mitt liv, eller jo det har jag säkert :$ 

sen följde underbaringen med mig till morbror och var hundvakt åt hans rottis som förövrigt tror att hon är en chihuahua.. världens gosigaste hund! 

när ulrika sen kom och hämtade oss och vi åkte ut till ånge för att ha lite femkamp. inte för att vi var med.. men vi satt och kollade på alla fyllgubbar! och mös lite i husvagnen med filmer (a) blev även lite uppvaktad av pappas sida av släkten! tack för presenterna ! :)

och idag har jag jobbat mellan sju och tolv! najs å tjäna lite pengar. fick mitt första lönebesked idag. för två dagars arbete i juni fick jag in 969 kronor!

  

 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar