onsdag, juli 27

stockholm i mitt ♥

ja igår så jobbade jag som vanligt till tolv, och sen var det bara att åka raka spåret hem och hoppa in i duschen! jag och rebecca skulle ta 16.39 tåget till stockholm för att gå på allsång! när vi anlänt till huvudstaden gick vi till macho för att äta middag. efter det en prommis på 25 minuter till skansen! 

det bästa var att när vi skulle betala sa vi att vi var 15, så vi kom in på en barnbiljett som kostar 50 kronor istället för en vuxen som kostar 130 ;) det var lagom mycket folk när vi kom, men vi trängde oss framåt i publiken! hanna mfl som varit där hela dagen hade fått sittplatser. 

programmet var super bra, och vi satte publikrekord! :D  wooho ! haha.

när allt var slut gick jag med hannas gäng ut från skansen, men medan hanna, sofia och mimmi tog spårvagnen till stationen gick jag med fisis ! :) vi han precis med tåget och höll på att svettas ihjäl när vi väl satt där! 

 







 you're my light in the dark , don't forget that !  

1 kommentar: