söndag, juli 24

this is how we party

jaahapp då var även helgen slut ( snart ) och imorn är det dags att jobba igen! jag har hunnit med en del sen i tisdags. bland annat mer jobb..

i torsdags efter jobbet tog jag bussen till enköping en stund. vid sju var det hemgång ingen. eftersom panna hade beställt en träff på kvällen var det bara att ta första buss hem till mammsen för att packa om och sen åka till hanna på andra sidan staden. det blev totalt fem bussresor på en dag där.. 

fredagen började vi kolla på harry potter och dödsrelikerna del 1, men mitt i filmen ringer lilla simon och vill att vi ska komma till fotbollsplanerna. pannan och jag tog en varsin 180 dusch och kastade oss sedan på cyklarna. spelade lite fotboll och sådär. hehe. eftersom vi inte hade hunnit kolla klart på filmen så cyklade vi hem igen efter ett tag och kollade klart. efter det åkte vi in till uppsala och åt mat med hanna, felice och sten :) trevlans! 

och vid nio var det dags för det vi väntat på heeela dagen! harry potter och dödsrelikerna del 2! den va underbar! lätt värd att se! 

igår tog jag, pannan, simon och mathias en tur till stockholm. vi shoppade, åt på pizza hut och solade i hamnen! myyyyspys! grabbsen kom även över på kvällen för filmmys , hihi. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar