lördag, juni 25

midsommar

tjolahopp!
då var midsommar förbi! för min del spenderades den då ute på håtö, utanför norrtälje. (sate jag fick nyss upp jakten på ett myggbett..kliaklia) vi var fyra olika familjer och jag tillhörde, med ära, familjen ohlsson!

 vi åt massa mat till lunch, nyhet jag vet! gick och dansade lite kring midsommarstången, åt lite tårta och gick en liten promenix hem från stången igen :) innan middagen serverades var det femkamp som gällde! superkul! och sen serverades middagen, mumma! grillat och potatisgratäng, det är grejer det! 

satt och pratade lite mycket, tills det bara var vi ungdomar kvar ute fyllt påklädda med filtar. vid tolv, halv ett fixa vi ordning allt för natten, men ingen var trött så vi hamnade fem stycken i ett tvåmannatält och spelade kort! aj i ryggen.. kollade på lite roliga tråkiga klipp på youtube innan vi somnade som stockar! trångt och mysigt. juste vi hann med en badning i havet nånstans under dagen också! kallt i början men asskönt efter ett tag.

aa idag har vi inte gjort så mycket, vaknat och badat och halvsovit.. vid halv fyra gick bussen mot uppsala och jag sov såklart på bussen, hihi. myyyys. när jag kom hem hade vi grillmys med mormor och så har vi kollat på vi hade iallafall tur med vädret- igen! nu ska jag fortsätta klia på mitt myggbett och kolla på one tree hill :D nattinatt!

glömde såklart kameran hemma så jag får ta de kort som hamnade på facebook innan de andra korten kommer ut!


raketer på kvällen och kortmyset med ungdomarna

vid midsommarstången

någon som undrar hur håret ser ut efter två bad och ingen duschning? 

KAOS!



1 kommentar: