onsdag, juni 8

beslutsångest

idaaag har jag haft svenska dåra! vi hade en tävling som gick ut på att vi skulle fota 15 olika saker på en timme! och det kunde va allt från en polis med en av oss i gruppen till en som hette göran, och han SKULLE ha leg! haha kan ju säga att att va helt blöta i klassrummet efteråt! 

efter skolan köpte jag även en turkos långklänning och ett spetslinne! nu är bara frågan vilket av dem jag ska ha på avslutningen.. vad tycker ni ? :)


köpte ett par skor igår också ! ville ha ett par andra egentligen men de fanns inte i min storlek! 

Gabela SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM

1 kommentar:

  1. har du klänningen så matchar du mig med klänning , men om du har det vita linnet så matchar du mig med fägen ! hmm , sen skorna blir fel , som ska vara bruna ! fel fel fel !
    Hihi nej men båda är fina , har faktiskt ingen aning om vad du ska ha , kanske kläningen på avslutningen sen det andra när vi åker hem hit ? :P höhö nej jag vet inte ! :(

    SvaraRadera