söndag, juni 5

hjärnskakning !

hola amigos !

dagens händelse ; hjärnskakning !

efter en underbart trevlig liten båt/badtur i norrtälje med hanna slutade det tyvärr med att lilla jag fick hjärnskskning! vi har packat in alla grejer i bilen och ska stänga bakluckan. jag går mot bakre passagerardörren, men kommer på att hanna ska in först och vänder. precis då stänger pappa tony bakluckan så att jag får den vid tinningen. jag mår bra ett tag, men sen blir jag yr och lutar mig mot hanna. det nästa jag kommer ihåg är hur jag vaknar upp i pappa tonys famn. jag hade då svimmat och ramlat bakåt ner på dragkroken och sen ner med ansiktet i gruset. så jag har skrapsår, en bula och ett rött streck i ansiktet.. inte så snyggt! sen har jag även små skrapmärken på högra benet och axeln samt vänstra knät. solen brände mig även lite i ansiktet!

så nu sitter jag här med hjärnskakning och egentligen får jag inte sitta vid tv/dator men det måste man ju ? haha. imorgon blir det vila, sen får vi se vad som händer i veckan!  puss å kram skumbanan!







ledsen tjej !
 (syns inte så mycket på bilden)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar