torsdag, december 9

KÖRTELFEBER

Som jag sa igår har jag varit väldigt seg och inte mått så bra, men nu vet vi iaf vad problemet är. Idag stannade jag då också hemma med hög feber och då tog mamma telefonen och bokade tid hos vårdcentralen klockan halv fyra. När jag hade tagit prover och så fick vi reda på att det var som vi trodde och jag hade körtelfeber. 


Så det betyder att jag de närmaste 6-8 veckorna inte får träna nånting. Om jag gör det och får ett slag i magen så kan nämligen mjälten spricka och då hamnar lilla jag på sjukhus. Så om nån där ute vill att jag ska få lida lite så är det bara att slå mig i magen! 


Det har inte hänt så mycket mer idag, det tråkigaste som finns är ju att ligga hemma och vara sjuk.. Jag vill till skolan NU och träffa alla underbara klasskamrater (a) Pussen

saknar min Hanna!!!!!!

1 kommentar: