lördag, december 11

HOPPAS PÅ ATT TRÄFFA HANNA DAG!

Hej hopp! 
Jag ligger i min kära säng lite smått hängig fortfarande, men febern har nu i alla fall gått ner till 38 grader. Happyface! Den största frågan jag har just nu är när mina ögonlock ska go back to normal.. 


Eftersom jag inte får träna nu få flera månader så kan jag ju glömma matchen ikväll, jag som hade sett fram emot att kötta lilla Hanna idag , tihi! Men jag ska snart ringa en signal till pappa och kolla om han kan hämta upp mig så jag kan kolla på matchen och träffa min lilla skruttunge , + att jag måste prata med henne om en sak , och jag tror hon vet vad. 


Nu måste jag kila ner och ta hand om lillebror eftersom mamma ska åka och jobba när som helst.


såååå sööööööööwta (a) 

1 kommentar:

  1. höhö det var himla synd att jag inte fick malaner dig ! :o

    SvaraRadera