onsdag, december 15

FORTFARANDE SJUK

Nemen hej igen ! 
Jag har varit i skolan både måndag och tisdag den här veckan. Men igår på geografin kände jag feber krypa tillbaka och sen när jag kom hem så hade jag ju då feber..  Så idag så stannade jag hemma för att ta det lugnt så jag förhoppningsvisblir frisk nångång (a)  Just nu så tycker jag att någon kan komma hit och skära av mig halsen eller nått. Den gör så himla ont och jag kan knappt äta! Strepsils kan ju också ta sig nånstans för det smakar ju skit rent ut sagt.. uschusch ! 
Imorgon ska jag in till skolan klockan två för att skriva mitt missade spanska prov, men det går nog vägen! Efter det ska jag troligtvis äntligen klippa mig, som jag har väntat på det ! Vi får se om jag går över till pappa sen eller inte. 
nu ligger jag under täcket och tar det lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar