söndag, september 19

söndag 19/9

Sitter i sänger och ska snart borsta tänderna och sen krypa ner och kolla på film dock vet jag ännu inte vilken jag ska se på , men får försöka bestämma mig snart . Idag har jag inte hunnit gjort så mycket. jag vaknade upp hos min kära pojkvänn och klockan tio var det vidare på barngympa i Pluggparadiset men mina små söta gymnaster! När de två timmarna hade flygit förbi så hämtade mamma upp mig för att köra mig vidare till statioil, vid nya e4an, där min pappa skulle hämta upp mig.( oh nu kom min lilla mamma upp med en påse godis till mig ! MUMS! ) När pappsen hämtade mig var det vidare till heby och spela match mot dem , vinst med 3-0 och domarn var nog den dåligaste jag haft! Efter matchen va det bara och åka hem och nu sitter jag här och trycker i mig godis. Borsta tänderna får jag nog göra efter filmen !

ojoj det blev ganska mycket text det här..

Godnatt!

emelie hjärta döskallar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar