måndag, september 27

måndag igen!

jaa idag är det måndag igen ! det har inte blivit nått inlägg i helgen eftersom jag har hälsade på farfar i på karolinska i lördags och igår så har det varit en skitkul heldag med laget. vi spelade paintboll och gick ut på kina. jag hade aldrig spelat förut och va faktiskt rädd i början. men efter en omgång så va det okej. första gången jag blev träffad blev det på lillfingret. PAIN! nu syns det ingenting där men jag har märken på andra ställen... 

idag är det träning igen då, sista matchen är på fredag mot storvreta, sen är det uppehåll innan inomhussäsongen börjar. ska bli spännande! 
 
måste säga att det är jätte kallt ute idag! gick till matsalen fullt påklädd men frös ändå! uschusch!

men nu ska jag ha naturkunskap! sista lektionen! YES!

hanna hälsar , pussen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar