onsdag, september 29

snart så!

ojoj dagarna går undan! det är redan onsdag och en dag kvar i skolan innan en skön ledig fredag! helgen som kommer ska bli spännande! jag ska hitta på mycket kul och det får ni höra mer om senare i helgen!

inatt sov isak här och vi vaknade av att mamma skicka sms och frågade om vi var vakna. det va vi inte ! alarmet hade inte ringt och vi stressade upp 45 minuter försendade! när vi väl stod på busshållsplatsen kommer isaks mamma som skulle in till stan och plockar upp oss! jag blev typ en halv timme tidig och dörren in till skolan var låst när jag kom. men min lärare kom efter ett tag och öppnade så det var bara att sätta sig och ta upp datan ! vi har nu börjat starta ett eget företag som vi ska hålla på med den här månaden. det ska bli spännande. jag jobbade med isa och hanna. vi jobbade till och med 35 minuter för länge! marielle ringde och sa att mina grejer låg kvar i klassrummet och sa att alla hade gått så jag kanske skulle hämta dem. jag som trodde vi slutade kvart över elva blev lite förvånad efetrsom den bara va fem över. men sen fick vi reda på att vi ade slutat och igen sagt nått!


bjuder på en bebi-bild

nu ska jag väll sätta igång och plugga lite med min engelska. suck !
vi hörs ! pussiluss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar