tisdag, april 3

Vi ska dansa..... pausa

Ja vad ska man säga vet inte riktigt vad jag har gjort sen sist.. Men igår iallafall så va jag och mamma först och tränade och sen åkte vi till Ica maxi för påsk handling. När vi nästan va klara fick jag blodtrycksfall mitt bland godiset och varken såg eller hörde nånting. Mamma fick leda en vinglande Emelie till toaletten där hon lämnade mig och sprang tillbaka till Alwa stackaren som hon lämnat vid godiset... Efter ett tag blev det bättre igen som tur va. Inte nog med att jag nästan svimmat inne på Ica maxi så har jag även fått en ögoninflammation, yeeeey jippie!! Nej usch det bara rinner ur ögat hela tiden. Snart ska jag bege mig in till stan och fika med fina vänner!

Juste vi va hos marielle i fredags också med trevligt folk! Tackar för en trevlig helskön kväll :) Från bussen till marielle började det snöa och regna, jag och ida kan man säga såg ut som dränkta katter!

FÖRE                                                            EFTER



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar