onsdag, mars 21

Mässa


Som sagt är jag urdålig på det här med blogg nu för tiden.. men jag hoppas ni inte blir allt för ledsna!!!
Jag har inte gjort så mycket faktiskt. Pluggar, haha. Och jag måste faktiskt säga att jag har blivit bra på att träna också!! Jag har tränat varenda dag den här veckan och ska försöka fortsätta hålla det så ofta jag kan. Har börja springa också för första gången på ett år. Men man gör väl vad som krävs för att iallafall försöka komma i form till sommaren..

Imorse hade jag sovmorgon så åkte först till gymmet för att dra ett hårt träningspass. Men innan det så gjorde mamma lite kladdkakemuffins och självklart va lillebror tvungen att vara med... Världens chokladmonster. Efter träningen va det dags för svenska och efter det våga vara egen mässa på fyrishov. Det va oroligt kul att se vad alla hade hittat på för skoj.

Nu ska jag snart avsluta kvällen med big brother som vanligt och sen bums i sängen!! Godnatt på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar